روزنامه خراسان
1403/02/09
مریلا زارعی با نقاب مادر افسرده و قاتل مظلوم
مادر افسرده و بیمار «جنگل آسفالت» مریلا زارعی در «جنگل آسفالت» یکی از نقشهای سخت و متفاوت کارنامه خود را برعهده داشته است. او در این مجموعه نقش زنی به نام «بانو» را ایفا کرده که دچار بیماری روحی است، این شخصیت از نظر جسمی هم وضعیت مناسبی ندارد و به بیماری اماس مبتلاست. «بانو» معتاد است و زندگی نابسامانی دارد. مریلا زارعی در نقش این زن یکی از بهترین بازیهای خود را به نمایش گذاشته است. او افسردگی و دلمردگی «بانو» را در چهره مغموم خود نشان میدهد و با نگاه سرد و خالی از احساس با فرزندش «پاشا» صحبت میکند، بنابراین مخاطب او را در نقش یک مادر شکسته و افسرده میپذیرد، با شخصیت همراه میشود و نسبت به این کاراکتر حس ترحم دارد. مریلا زارعی همچنین تلاش میکند ضعف «بانو» به دلیل بیماری را در حرکات، رفتار و لرزش دست و پای خود نشان بدهد و در نقش این شخصیت خاص، حضور کاملا باورپذیری دارد. هرچند که مریلا زارعی حضور پررنگی در «جنگل آسفالت» ندارد اما «بانو» جزو کاراکترهای مهم قصه است و مخاطب را نسبت به گذشته شخصیت خود و سرنوشتش کنجکاو کرده است. انتخاب زارعی برای چنین نقشی، هوشمندانه بوده است. قاتل رنجکشیده «افعی تهران» نقش مریلا زارعی در سریال «افعی تهران» کاملا با کاراکتر «بانو» متفاوت است و در کارنامه مریلا زارعی نیز جایگاه ویژهای دارد. او در ساخته سامان مقدم نقش یک قاتل را برعهده دارد. او که خود قربانی کودکآزاری است، طعمههای خود را از میان چنین افرادی انتخاب کرده و مرتکب چند قتل شده است. این زن با توجه به سرنخهای قصه احتمالا خود را به جای «افعی تهران» واقعی جا زده است. کاراکتر او به نام «مرضیه امینی» اگرچه قاتل است اما با انگیزه نجات کودکان دست به چنین قتلهایی زده، بنابراین قرار نیست کاراکتر او یک قاتل جانی و منفور به نظر بیاید. مریلا زارعی تلاش کرده متناسب با ویژگیهای این کاراکتر، در جلد شخصیتی منفور فرو نرود. این شخصیت در کودکی و زندگی با همسرش رنجهایی را متحمل شده است. مریلا زارعی در سکانسهای بازجویی ابتدا چهره سرد و سنگی از این قاتل به نمایش میگذارد و هنگام صحبت از گذشته خود و انجام قتلها، ناگهان شروع به بروز احساساتش میکند و تصویر معصومتری را از کاراکتر خود به عنوان یک قربانی نشان میدهد. او با تسلط، هر دو وجه کاراکترش را ارائه میدهد. بازی زارعی در این سکانسها احساسات مخاطب را برمیانگیزد و او را تحت تاثیر قرار میدهد.
سایر اخبار این روزنامه
یک هزارم درد کولبرها را نمایش دادیم
مریلا زارعی با نقاب مادر افسرده و قاتل مظلوم
نوبت پاسخگویی تمدن غرب !
عقبگرد دلار به کانال 61 هزار تومان
چرا گاهی تراپی اثر ندارد؟
رشد ۲۶ درصدی تامین ارز دارو در سال ۱۴۰۲
«نمایشگاه کتاب تهران» فرصتی برای رونق گردشگری ادبی
زیارت؛شورای «ملی» اعتبارات «محلی»
گام ایران در سرزمین «اقبال » و شرط سردار برای ماندن در رم!
خیز بلند برای هوش مصنوعی
لابی های سنگین در راهروهای مجلس
ماجرای سرقت مرگبار با نوشیدنی سمی!
ارز واردات خودرو در جیب مونتاژکاران