نهمین ام کیو ۹ امریکا شکار یمنی‌ها شد 

سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن روز سه‌شنبه از سرنگونی یک پهپاد دیگر امریکا در آسمان «صعده» خبر داد که با این احتساب شمار پهپاد‌های انهدامی به ۹ عدد رسید. 
همزمان با تداوم حملات هوایی امریکا و انگلیس به یمن، جنبش انصارالله هم دستاورد‌هایی در برابر دشمنان داشت. سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن در این‌باره اعلام کرد: نیرو‌های مسلح یمن در حمایت از مظلومیت ملت فلسطین در نوار غزه و مقاومت دلیرانه آن‌ها و همچنین در پاسخ به حملات تجاوزکارانه به یمن، یک پهپاد امریکایی را در آسمان صعده سرنگون کرد. طبق گزارش شبکه المسیره، یحیی سریع اعلام کرد که این پهپاد دومین پهپاد امریکایی است که طی ۷۲ ساعت گذشته از سوی نیرو‌های مسلح یمن رهگیری و سرنگون شده است. وی همچنین گفت که با رهگیری این پهپاد به طور کلی نیرو‌های مسلح یمن از ابتدای عملیات پشتیبانی از نوار غزه، ۹ پهپاد ام‌کیو ۹ امریکایی را در مناطق مختلف این کشور رهگیری و سرنگون کرده است. یحیی سریع در بخش دیگری از اظهاراتش به عملیات ضد صهیونیستی شهروند اردنی در گذرگاه «الکرامه» اشاره کرد و گفت: نیرو‌های مسلح یمن از عملیات دلاورانه شهید مجاهد «ماهر الجازی» که به روش مناسب از شهدای غزه حمایت کرد، تمجید می‌کنند. وی در ادامه از تمامی اعضای امت عربی و اسلامی خواست که به وظیفه و واجب دینی، اخلاقی و انسانی خود در قبال ملت فلسطین که با جنگ نسل‌کشی مواجه هستند، عمل کنند. یحیی سریع همچنین بر تداوم عملیات ارتش یمن علیه «مثلث تجاوز» (امریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی) تا زمان توقف جنگ علیه غزه و رفع محاصره آن تأکید کرد.» نیرو‌های مسلح یمن پیش‌تر تأکید کرده بود که به تقویت توان دفاعی‌اش برای مقابله با تجاوز امریکا، انگلیس و همه نیرو‌های متجاوز و همچنین حمایت از ملت مظلوم فلسطین در غزه تا زمان توقف تجاوز رژیم اسرائیل و پایان محاصره این منطقه ادامه خواهد داد. 
از سوی دیگر، همزمان با شکار پهپاد ام‌کیو ۹، امریکا و انگلیس حملاتی را به خاک یمن ترتیب دادند. شبکه المسیره دیروز از شهادت و زخمی شدن شماری بر اثر حمله جدید ائتلاف امریکایی و انگلیسی به مدرسه‌ای در تعز یمن خبر داد. بر اثر این حمله دو نفر شهید و پنج نفر دیگر زخمی شده‌اند.