با فشار رسانه‌های اصولگرا

آفتاب یزد- گروه سیاسی: وزیر راه و شهرسازی دولت یازدهم ؛ عباس آخوندی ، استیضاح می شود. یک عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی از اعلام وصول استیضاح این وزیردر مجلس و البته اعلام آمادگی وزیر راه و شهرسازی برای حضور در جلسه استیضاح خبر داد.
به گزارش ایسنا، اکبر رنجبرزاده در پایان جلسه علنی صبح دیروز (سه شنبه) اظهار کرد: آقای آخوندی در نامه ای به رئیس مجلس نوشته که بنا به اعلام وصول درخواست استیضاح تعدادی از نمایندگان در بعد از ظهر روز گذشته از امروز ۲۷بهمن آمادگی حضور در مجلس را دارند و هرگاه هیئت رئیسه مقرر کند در مجلس حضور می یابد.
رنجبرزاده در همین رابطه گفت که بر اساس هیئت رئیسه مجلس طرح استیضاح وزیر راه یکشنبه در دستور کار مجلس قرار می گیرد.
استیضاح وزیر راه در حالی مطرح می شود که او پیش ازاین نیز بارها در معرض طرح استیضاح قرار گرفت و البته در مجلس نهم نیز یکبار برای استیضاح به مجلس رفت ولی با ۷۲ رای موافق، ۱۷۵ رای مخالف و ۵ رای ممتنع از مجموع ۲۵۲ رای ماخوذه، از معرکه گریخت و به عنوان وزیر راه و شهرسازی ابقاء گردید. اکنون در مجلس دهم وی یکبار دیگر باید شانس خود را برای ماندن یا نماندن در وزارت بسنجد . شاید به نظر بسیاری یکی از بارزترین اتفاقاتی که وزیر را در معرض این استیضاح قرارداده است حادثه قطار سمنان باشد؛ اما طرح استیضاح وی مدت هاست که پیش و پس از این سانحه در رسانه های اصولگرا مطرح بوده است .