آشنایی با هتل لایک تفلیس


یکی از گزینه‌های رزرو هتل تفلیس با دسترسی مناسب نسبت‌به جاذبه‌های گردشگری و مکان‌های دیدنی شهر و فاصله نه‌چندان زیاد تا مراکز خرید و ایستگاه‌های حمل‌ونقل عمومی، هتل لایک تفلیس است. محیط دنج و آرام این هتل در کنار موقعیت قرارگیری خوب و با حضور کارکنان آموزش‌دیده و خوش‌برخورد، فرصت اقامتی آرام و بدون دغدغه در این شهر را برای شما فراهم می‌کنند. از شما دعوت می‌کنیم با ادامه این مطلب همراه ما باشید تا با هتل لایک در تفلیس بیشتر آشنا شوید.

معرفی هتل لایک تفلیس

هتل لایک تفلیس یکی از هتل‌های ارزان‌قیمت این شهر با ۳ ستاره است که در قسمت شرقی شهر و خیابان روستاولی قرار دارد. این هتل در یکی از مهم‌ترین مراکز توریستی شهر تفلیس قرار دارد؛ درنتیجه فاصله زیادی با جاذبه‌های گردشگری مهم شهر، امکانات رفاهی، مراکز خرید و... ندارد. باوجود این‌که هتل لایک تنها دارای ۳ ستاره است؛ اما توانسته است امتیاز مناسبی را از مسافران دریافت کند که بخش زیادی از آن به‌دلیل کیفیت خدماتی است که توسط کارکنان هتل ارائه می‌شوند.

امکانات هتل لایک

هتل لایک تمام امکانات لازم برای اقامتی راحت را دارا است و خدمات مورد نیاز مسافران را با بهترین کیفیت به آن‌ها ارائه می‌کند. امکانات این هتل به‌عنوان هتلی ۳ ستاره قابل قبول هستند و باتوجه‌به هزینه دریافتی بابت اقامت، هر آن‌چه مسافران به آن نیاز دارند را پوشش می‌دهند. از مهم‌ترین امکانات هتل لایک می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

امکانات و خدمات عمومی

امکانات و خدمات عمومی هتل شامل مواردی هستند که به همه مسافران تعلق می‌گیرد و معمولا به‌صورت رایگان ارائه می‌شوند. ازجمله این خدمات می‌توان به پذیرش ۲۴ساعته هتل اشاره کرد که در هر ساعتی از شبانه‌روز پاسخگوی مسافران خواهد بود. نظافت اتاق‌های هتل از دیگر خدمات عمومی است که به‌صورت روزانه ارائه می‌شود و زمانی مشخص دارد. در این هتل خدمات پزشکی نیز به مسافران ارائه می‌شود که درصورت نیاز به استفاده از آن باید هزینه را پرداخت کنید. لاندری و خشک‌شویی از دیگر خدمات هتل است که باز هم با پرداخت هزینه قابل استفاده است.

میز تور یکی‌دیگر از امکانات موجود در این هتل است که برای رزرو انواع تورهای گردشگر در شهر می‌توان از آن استفاده کرد. در پذیرش هتل گاوصندوق هم وجود دارد که درصورت نیاز می‌توانید وسایل ارزشمند خود را به آن بسپارید و بابت آن‌ها اطمینان خاطر داشته باشید. این هتل امکانات ویژه معلولین نیز دارد که شامل مسیر مناسب رفت‌وآمد ویلچر، آسانسورهای بزرگ با قابلیت ورود ویلچر و واکر و... است.

امکانات تفریحی

در داخل هتل امکانات تفریحی به‌خصوصی وجود ندارد و علت این موضوع مساحت و نقشه هتل است؛ اما در نزدیکی آن مکان‌های تفریحی زیادی مانند پارک‌ها و فضای سبز، تئاتر اپرا ملی، دریاچه لیسی و... قرار دارند که بسته‌به علاقه می‌توانید به آن‌ها مراجعه کنید. البته اگر به تفریحات سالنی مانند تنیس روی میز یا بیلیارد علاقه داشته باشید، امکانات مربوط به آن‌ها در هتل وجود دارد. از دیگر مزایای مهم این هتل امکان ورود حیوانات خانگی است. درنتیجه اگر سرپرستی حیوانی را به‌عهده داشته باشد و قصد همراهی او در سفر را دارید، به‌راحتی می‌توانید این هتل را رزرو کنید و بابت همراهی حیوان دوست‌داشتنی خود آسوده‌خاطر باشید.

اتاق‌های هتل لایک تفلیس

هتل لایک تفلیس دارای ۱۸واحد اقامتی است که در ۴ طبقه قرار دارند. تمام اتاق‌های هتل از سیستم تهویه مطبوع برخوردار هستند و امکاناتی مانند تلویزیون فلت با آنتن ماهواره‌ای، یخچال، مبلمان، میز، صندلی و حمام اختصاصی در آن‌ها وجود دارد. بسته‌به موقعی قرارگیری اتاق، منظره آن‌ها متفاوت است. برخی اتاق‌ها منظره رو به شهر و برخی دیگر منظره رو به باغ و کوهستان دارند. در داخل اتاق‌ها می‌توان از اینترنت استفاده کرد که این موضوع یک مزیت دیگر برای این هتل محسوب می‌شود.

ظرفیت تمام اتاق‌ها مشخص است و امکان اضافه‌کردن سرویسی برای بزرگسال در آن‌ها وجود ندارد؛ اما درصورت نیاز می‌توان تخت مخصوص کودک که برای کودکان زیر ۵ سال قابل استفاده است را از رزرواسیون هتل درخواست داد. درصورتی‌که قبل از ورود به هتل درخواست سرویس کودک داشته باشید، تخت مخصوص در کنار تخت بزرگسال قرار خواهد گرفت.

رستوران و کافی‌شاپ

رستوران و کافی‌شاپ از دیگر بخش‌های هتل لایک تفلیس هستند. رستوران این هتل منویی کامل از غذاهای بین‌المللی دارد و بخشی از آن به غذاهای گرجی اختصاص دارند که با دستورپخت ویژه گرجی تهیه می‌شوند و طعمی بی‌نظیر دارند. در کافی‌شاپ هتل نیز انواع نوشیدنی‌ها سرو می‌شوند که می‌توانید آن‌ها را در داخل کافی‌شاپ یا اتاق‌ خود میل کنید. صبحانه‌ هتل به‌صورت سلف سرویس ارائه می‌شود و درصورت تمایل می‌توانید آن را در اتاق خود میل کنید که در این صورت باید هماهنگی لازم را با پذیرش هتل انجام دهید. سایر وعده‌های غذایی در زمان‌های مشخص و در رستوران هتل ارائه می‌شوند.

رزرو آنی هتل های تفلیس با فلای تودی

هتل لایک تفلیس هتلی زیبا با امکانات قابل قبول و موقعیتی مناسب در این شهر است که اگر قصد اقامتی پرهزینه ندارید و به‌دنبال سفری اقتصادی هستید، بهترین گزینه برای اقامت شما محسوب می‌شود. این هتل و دیگر هتل های تفلیس را می‌توانید ازطریق سایت یا اپلیکیشن «فلای تودی» رزرو کنید. پس از رزرو هتل و مشخص‌شدن مدت زمان اقامت، بلافاصله برای تهیه بلیط هواپیما تفلیس نیز اقدام کنید که این کار هم از فلای تودی قابل انجام است. بلیط هواپیما و رزرو هتل ازطریق فلای تودی به‌صورت آنی انجام می‌شود و بعد از آن می‌توانید برنامه‌ریزی سفر خود را آغاز کنید.

 

 

5