همه چیز در مورد خرید آپارتمان در دبی

چکیده : یکی‌دیگر از مزایای خرید آپارتمان در دبی، کسب درآمد بالا از طریق اجاره دادن آن است. به عبارتی، درآمد حاصل از اجاره ملک در دبی در کنار افزایش سرمایه شما با رشد قیمت ملک، نشان‌دهنده نرخ بازگشت سرمایه‌گذاری در این منطقه است

آیا به دنبال یک سرمایه‌گذاری ایده‌آل هستید؟ آیا می‌خواهید در یک شهر مدرن و لوکس سرمایه‌گذاری کنید؟ آیا می‌خواهید ارزش سرمایه شما همیشه حفظ شود؟ پس این مطلب را از دست ندهید. در دنیای پُر زرق و برق امروز که اغلب افراد به دنبال سرمایه‌گذاری‌های سودآور در بازارهای مالی مختلف و ریسک‌های بالا هستند، یکی از بهترین نوع سرمایه‌گذاری‌ها، خرید آپارتمان است. البته خرید آپارتمان در صورتی می‌تواند به عنوان یک سرمایه‌گذاری هوشمندانه به حساب آید که به منطقه آن دقت شود. در حال حاضر، یکی از بهترین و ایده‌آل‌ترین شهرها در جهان، دبی نام دارد. این شهر با امکانات رفاهی و تفریحی خود، یکی از محبوب‌ترین مناطق برای زندگی نیز محسوب می‌شود؛ به همین دلیل بسیاری از افراد با خرید ملک در دبی، با یک تیر چند نشان می‌زنند. به‌طوری‌که هم سرمایه‌گذاری سودمندی را انجام می‌دهند و هم شرایط لازم برای ساخت یک زندگی ایده‌آل را بدست می‌آورند. درصورتی‌که شما نیز به زندگی و سرمایه‌گذاری در این شهر علاقه‌مند هستید، برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با خرید آپارتمان در دبی با ما همراه باشید.

بهترین مناطق برای خرید آپارتمان در دبی

بدون‌شک، پیش از خرید آپارتمان در دبی، لازم است تا با بهترین مناطق این شهر آشنا شوید. به همین دلیل در ادامه به معرفی بهترین و محبوب‌ترین محله‌های این شهر زیبا می‌پردازیم:

داون تاون

یکی از محبوب‌ترین مناطق شهر دبی که مرکز آن نیز به حساب می‌آید، داون تاون است. این منطقه دارای فناوری‌های مدرن، برج‌ خلیفه و مجتمع‌های خرید بزرگ است. بنابراین، با خرید آپارتمان در این منطقه می‌توانید از تمام امکانات موجود در سطح شهر استفاده کنید. زندگی در داون تاون دبی، یعنی داشتن یک زندگی لوکس و ایده‌آل و به دور از دغدغه‌های رایج در سایر کشورها. علاوه بر این‌ها، ساکنان این محله می‌توانند از مناظر خیره‌کننده، دسترسی آسان به غذاخوری‌های خوب، سرگرمی‌ها و جاذبه‌های فرهنگی لذت ببرند.

دبی مارینا

یکی‌دیگر از محله‌های خوب برای خرید ملک در دبی، Dubai Marina نام دارد. این منطقه ساحلی با داشتن مناظر خیره‌کننده ساحلی، فضاهای سرسبز، رستوران‌ها و کافه‌ها، جذابیت خاصی برای مهاجران دارد. با خرید آپارتمان در دبی مارینا می‌توانید طعم یک زندگی آرام و بدون حاشیه را بچشید و از قایق‌های تفریحی و آسمان خراش‌های خیره‌کننده آن لذت ببرید.

نخل جمیرا

این جزیره که دست ساز آپارتمان‌ها و ویلاهای مجلل است، دسترسی به امکانات رفاهی و سواحل خصوصی را برای شما فراهم می‌کند. با خرید ملک در نخل جمیرا می‌توانید انحصار و اعتبار بالایی را بدست آورید و در یک محله لوکس و تفریحی زندگی کنید.

جمیرا

یکی‌دیگر از مناطق لوکس و آرام دبی، جمیرا است که خیابان‌هایی پوشیده از درخت و ویلاهای شیک دارد. در این منطقه می‌توانید از امکاناتی نظیر مراکز خرید، پارک‌ها و فضاهای باز تفریحی بهره ببرید. جمیرا یکی از بهترین مناطق برای خرید آپارتمان در دبی محسوب می‌شود و به دلیل نزدیکی به ساحل و ویلاهای مجلل، شهرت زیادی دارد. این منطقه، آرامش کامل را برای شما فراهم می‌کند و از سوی دیگر امکان دسترسی به غذاخوری‌های بین‌المللی را نیز ارائه می‌دهد.

مزایای خرید آپارتمان در دبی

کشور امارات مقصد محبوبی برای سرمایه‌گذارانی است که قصد حفظ ارزش سرمایه خود را دارند. از سوی دیگر خرید آپارتمان در دبی مزایای دیگری هم دارد که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم:

1.         عدم نیاز به پرداخت مالیات

یکی از مزایای مهم و ارزشمند خرید خانه در دبی، عدم نیاز به پرداخت مالیات بوده که این شهر را به یکی از بهترین فرصت‌ها برای سرمایه‌گذاری تبدیل کرده است. درحالی‌که، اگر میزان مالیات بر درآمد کشورهای آسیایی و اروپایی را با امارات مقایسه کنید، حتما از خرید خانه در هر کشوری به جز دبی منصرف خواهید شد. بنابراین، خرید هر ملکی در دبی بسیار مقرون به‌صرفه بوده و پتانسیل درآمدی عالی برای خریدار دارد.

2.         اجاره دادن آپارتمان در دبی

یکی‌دیگر از مزایای خرید آپارتمان در دبی، کسب درآمد بالا از طریق اجاره دادن آن است. به عبارتی، درآمد حاصل از اجاره ملک در دبی در کنار افزایش سرمایه شما با رشد قیمت ملک، نشان‌دهنده نرخ بازگشت سرمایه‌گذاری در این منطقه است. حتی درصورتی‌که قصد زندگی در امارات را ندارید و تنها به دنبال یک فرصت عالی برای سرمایه‌گذاری هستید، خرید آپارتمان در دبی بهترین گزینه برای شماست.

3.         شرایط خوب زندگی

یکی‌دیگر از مزایای خرید خانه و زندگی در دبی، دسترسی به بهترین امکانات رفاهی و کیفیت مطلوب زندگی است. از آنجایی که این شهر یکی از لوکس‌ترین شهرهای دنیا محسوب می‌شود، از بزرگترین مراکز خرید و بهترین رستوران‌های بین‌المللی برخوردار است. از سوی دیگر، اتخاذ سیاست‌های خوب باعث حفظ آرامش در کشور امارات شده است.

4.         اقتصاد رو به رشد

امارات از جایگاه دومین اقتصاد بزرگ خاورمیانه برخوردار است. این کشور به دلیل داشتن منابع غنی و افزایش میزان ناخالص، اقتصاد رو به رشدی دارد؛ بنابراین فرصت افزایش سرمایه را برای تمام افراد فراهم می‌کند.

5.         ثابت بودن تورم

یکی از دغدغه‌های مردم ایران، نوسانات نرخ ارز و افزایش تورم است. جالب است که بدانید، تورم در کشور امارات به دلیل نرخ ثابت ارز، منفی است. به همین دلیل مردم این کشور می‌توانند بدون هیچ دغدغه‌ای بابت هزینه‌های مالی خود، زندگی آرامی را تجربه کنند.

مقایسه خرید آپارتمان در دبی و استانبول

از آنجایی که ترکیه و امارات دو تا از کشورهای همسایه ایران به حساب می‌آیند، بسیاری از سرمایه‌گذاران ایرانی برای خرید آپارتمان نمی‌دانند کدام یک از این دو کشور را انتخاب کنند. در این رابطه باید بگوییم، با وجود اینکه خرید خانه در استانبول مزایای بسیاری به همراه دارد، اما به اندازه مزایای خرید خانه در دبی نیست. به عبارت دیگر، با خرید آپارتمان در شهر دبی می‌توان علاوه بر اخذ اقامت دبی، فرصت‌های یک سرمایه‌گذاری سودده را نیز بدست آورد. بنابراین، شما نیز می‌توانید با خرید خانه در امارات، سطح کیفیت زندگی خود را افزایش دهید و هیچ مالیاتی نیز پرداخت نکنید.

برای خرید آپارتمان در دبی از کجا شروع کنم؟

اولین قدم برای خرید آپارتمان در دبی، انتخاب یک مجموعه معتبر است. در حال حاضر، املاک سون سنچری یکی از قدیمی‌ترین و باسابقه‌ترین مشاوران را در اختیار دارد که در تمام طول مسیر خرید خانه در امارات شما را همراهی می‌کنند. این مجموعه که توسط نغمه شیخ الاسلامی تاسیس شد، در مدت کوتاهی توانست تحول عظیمی در زمینه املاک دبی به وجود آورد. بنابراین شما عزیزان نیز می‌توانید با تکیه بر املاک باسابقه سون سنچری، با خیالی راحت برای خرید آپارتمان در امارات اقدام کنید و از مزایای یک سرمایه‌گذاری پرسود بهره ببرید.